Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

9 Aralık 2009 Çarşamba

Birtanecik oğluşum!

Duygu ablasıyla oynamaya doyamıyor tosbağacık:)
Çok mu yakışıklısın sen! Hayatım, balım benim...
Egecim, bir akşam kendi tuvaletine çişini yaparken bana dönerek hayretle "anneee, benim pipim delinmiiiş!!!" demez mi:)))
Birşey çok hoşuna gittiği zaman da öve öve bitiremez. Geçen akşam nesquikli sütünü verdiğimde "anne, daha önce bu kadar düzel süt içmemiştim, mmmm, netiiis" diyerek memnuniyetini ifade etmişti:)
Bu aralar kitap delisi oldu çıktı, kitapları okumakla kalmıyoruz. Okuduğum kitapları daha sonra resimlerine baka baka anlatıyor, yetmiyor canlandırıyoruz da... Ben aslan oluyorum o fare ve başlıyoruz tiyatroya...
İyiki doğdun benim dünyalar tatlısı oğluşum...
Ömrün boyunca çoooook mutlu olman dileğiyle. Seni ÇOOOOOK seviyorum birtanem.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder