Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

10 Mayıs 2010 Pazartesi

Ege'nin müsameresi

Bu akşam oğluşumun müsameresine gittik, çok tatlıydılar... Benim kuzum armut olmuştu:)


"Hello, I am pear and I am green" Ege'nin cümlesi:) Türkçesi: merhaba, ben armutum ve yeşilim.
Aralarında gruba en son katılmış olan ve dolayısıyla sadece 1,5 aylık geçmişiyle en yeni ve en tecrübesiz olan Egeydi. Yine de rolünü başarıyla tamamladı minik kuşum:)










İşte dünyanın en tatlı armutu!
Veeee yakışıklılar geliyooor....








Hepsi çok tatlıydı ama en yakışıklısı benim oğlumdu (tabii bana göre:))


Sahneye ilk çıktıklarında perde kapalıydı, salonda çıt yok ve perdenin arkasından çocukların sesleri geliyordu.
-Benim annemle babam gelmiş:)
-Benimki de
-Benimki de
Bütün salon gülmekten koptuk....
Egenin de gözleri bizi aradı ve buldu:)







Çıkışta dışarıda panoya asılmış olan ve tavşanlar sınıfının yaptığı resimler asılıydı. Ege sınıfa daha yeni katıldığı için sadece bir resmi vardı. Resmin konusu "sen bir arı olsaydın balını kimlere verirdin?" Ege'nin cevabı "balımı anneme verirdim". Ve işte resmi.
Eve geldikten sonra da bir hatıra fotoğrafı çektik. Egenin babaannesi ve biz.
Ve de oğlum ve ben

Herşey çok güzeldi. Oğluşumun büyüdüğünü görmek biraz duygulandırdı bizi o kadar. Umarım çoook daha güzel günlerini görmek de kısmet olur...

1 yorum:

  1. Ben fotoğraflarla bile çok duygulandım, orda olsam ağlardım herhalde..
    Ben o armutu da, papyonu da, bakışları da, parmakları da yerimmmmmm :):) 41 kere maşallah sana..
    Son fotoğrafta da uyku gelmiş herhalde, el annenin kulağında :)

    Benim akıllı, yakışıklı, cesur, bi tanecik yeğenimmmm, daha nice güzel ve mutlu günlerini göreceğiz inşallah.

    YanıtlaSil