Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

19 Mart 2009 Perşembe

Bidibiyas sorunumuz:(

Geçen haftasonu Antalya'ya gittiğimizde bilgisayarımızı servise bırakmıştık. Bunun sorun olacağını tahmin etmiştik ama yapabileceğimiz birşey yoktu malesef. Ege bilgisayarda çizgi film izlemeye alışık olduğundan tutturuyor "bidibiyas açalım" diye. Dün gece yatağa girdik, Ege'ye masal okudum, sonra konu geldi Bambiyle Tamper'a ve yine bilgisayarı açalım demez mi. Ben de bilgisayarı beraber tamire verdiğimizi, abinin tamir edip bilgisayarımızı geri vereceğini söyledim. Sonra dudaklarını bükerek ama ağlamamaya çalışarak "abi bidibiyası tak tak yapsın detirsin" demez mi. Ege'yi daha önce hiç böyle dudak bükerek konuşurken görmemiştim. O çaresiz haline öyle üzüldüm ki. Yapacak birşey olmadığının farkında ama yine de istiyor. Kuzucuğum benim. 2-3 hafta böyle sürecek malesef:((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder