Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

18 Mart 2009 Çarşamba

"çünkü tüstüm"

Pazar günü nöbetçiydim. Ege'yle 24 saat ayrıydık yani. Pazartesi günü nöbet iznimi kullandım ve Ege nöbetin acısını çıkardı. Çok özlemiş beni, gelip gelip sarılıyor, öpüyor, odasına götürüyordu. Ben de onu çok özlüyorum böyle ayrı kalınca. Babasının yerinde olmayı hiç istemezdim doğrusu. Kuzucuğum benim babasıyla telefonda konuşmamaya başladı yine. Annem Ege'ye "niye konuşmuyorsun babayla?" dediğinde aldığı cevap "tonuşmuyom" "çünkü tüstüm". Babasına küsmüş benim kuzum. Çok özledi galiba ve gelmeyişine kızıyor. "Asterlere tızcam, detirsin babayı" diyor. "Askerler babamızı götürdüler, getirsinler babamızı" diyoruz ona, suçu askerlere atıyoruz. Babasının onu terk ettiğini düşünmesin diye böyle söylüyoruz. Bu haftasonu teyzesiyle Devrim amcası geliyor, haftaya da babası. Babasını görünce düzelir herhalde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder