Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

15 Ağustos 2009 Cumartesi

Ailecek Burdur'dayız

Akşamları Ege'yle ikimiz arabaya atlayıp "Kuş gözlem evi"ne gidiyoruz. Çok güzel bir yer, göl kenarında kuşlar, tavşanlar ve kedi yavruları (şimdilik) olan yeşillik bir yer. Ege tavşan kovalamaktan yorulana kadar ben de çayla manzaranın keyfini çıkarıyorum. Hele akşam güneş batarken harika oluyor.

Anneannemiz geldiğinde beraber de gittik.


Ege yine tavşan peşinde, her ne kadar yakaladığı hiç olmadıysa da...



Ağaca da tırmanacakmış, merak etmesi de güzel tabi:)


Annem, babam, Orkun ve Özgülle Devrim cuma akşamından geldiler. Cumartesiyi de birlikte geçirdik. Sonra annemler, Orkun, Ege ve ben Marmaris'e geçtik, Özgüller de İstanbul'a döndüler.


Egecim, tavşana maydanoz yediriyor. Başta biraz çekindi ama çabuk alıştı.



Biz de kebabın tadını çıkardık, babamlar rakıyı da eklediler, keyfimiz yerindeydi kısacası...

Ege hem dolaştı hem yedi...

Sıcak lavaşa hiç dayanamaz...

Dayısı çok seviyor bu çocuğu:)


Daha önce hiç çam ağacı yiyen tavşan görmemiştim? Alt dallarda birşey bırakmamışlar...
Ailecek-1 :)
Ailecek-2 :)


Benim yakışıklı oğlum!!!

Efeye bakın efeye :)








1 yorum:

  1. Burdur çook çok güzel geçti :) 2 günde doyamadık birbirimize ama o da bişeydir..
    Göl kenarı süperdi. Ege orada da yaramazlıklarına devam etti :) Birlikte tavşana maydonoz yedirmeye gittiğimizde yavaştan yavaştan (ve çaktırmadan) elini kafesin içine sokup tavşanı kulağından yakaladı :) Ben de Ege'nin kulağını yakaladım tabii :) Bak dedim güzel oluyor mu, onun da canı acıyor. Hemen bıraktı suçlu suçlu önüne baktı :)
    Neyse ki laftan anlıyor :) İyiki teyzesine çekmemiş o konuda ;)

    YanıtlaSil